Tuesday 19 August 2008

home sucks...

With the rising of the sun, we can call today; Wednesday...

xperasan dh 5 hari aku cuti. xmasuk akal lngsung... hari berlalu terlalu pantas dlm atmosfera shah alam ni. Bnyk lagi kot kerje yg kene siapkan. Term paper fr BEL, Folio CTU,Preparation test Organic, revision MAT, Fluid & CPP... hadoiii.... penat la cmni.

arrived home on saturday,16th with few classmate from penang. Lepak2 sentral makan KFC jap then trus gerak rumah. Theres few changes bile smpai kat umah ni :



aku cukup naik hangin ni



























''makin cantik dinding bilik acu ni kan danial''

that's what i said to anak buah aku yg bertuah tu bile aku masuk2 bilik aku... kalau dulu stakat pakai pen aje, skrang dh naik marker pulak... mmg betol2 menconteng marker di dinding ku btol la budak ni... klu tgk btol2 bleh nmpak die try tulis name die tu "danial".. tpi budak ni pun satu, kertas punye belambak dinding aku gak fav die apahal!? hish, pe nak buat, bende dh jadik, marah pun x gune, nasik dh jadik bubur... biar la, nanti je la aku cat balik dinding bilik aku tu...




bucket cat barharge hmpir rm1000
well~ dh nak raye kan.. kene la cat umah.. smpai rumah je terkejut tgk dkat 5-6 bucket cat kat umah, dlm pale otak dh bleh bajet dh ni. komperm kerahan tenaga... well, as expected, aku la yg kene bersihkan dindin2 kat umah ni.. kikis semua cat2 lame, pastu cat baru balik.. hadoiii... xpe la kan dh nak raye, umah kene cantik. dh penuh umah dgn 'grafity' danial tu... ape nak wat kan~



cat is in da house
















its not a surprise fr me anymore cose dh ade bace dlm e-mail dh yg dekat umah shah alam import kucing dari selayang... well, wht to say, thnx kak non fr this cutie~
seronok gak la ade kucing ni kan. Lame dh x main2 dgn kucing. My late cat, cempiaw died several month ago. She died in the age of 12. Well, kalau kucing tu orang la kan, 12 tahun tu dah besar tu, dah bleh amik UPSR. She left me with lots of memory n now new generation with take place of her.

2 comments:

  1. Aku nak linkkan kau?
    Can or not nii?

    ReplyDelete
  2. tengok dinding kena conteng, ternampak lak teddy bear comel atas katil...

    ReplyDelete